Teodora a ajuns acasă!
Marti 13 martie, dupa aproximativ 2 luni de spitalizare, operatii complicate si evolutii faste si nefaste, in cele din urma Teodora a ajuns acasa in Romania. Suntem bucurosi pentru ca starea de sanatate a Teodorei este buna iar evolutia ei este uimitoare. Datorita sensibilitatii de dupa operatie (imunitate scazuta) a facut o bronsita care a trecut-o iar pe antibiotic insa nu este nimic grav (in comparatie cu tot ceea ce am experimentat pana acum).
Chiar inainte de plecarea din Austria am avut o serie intreaga de peripetii. Facusem rezervare la biletele de avion prin agentia “Go Travel” din Romania iar acestia ne-au comunicat ca biletele trebuie achitate pana in data de 10 martie (inclusiv). In data de 10 martie (sambata) am achitat online contravaloarea biletelor urmand ca acestea sa fie emise electronic. Nu am primit niciun mail si nici telefon din partea lor asa ca, luni dimineata am sunat la agentie sa vad daca mai este valabila rezervarea. Desi achitasem biletele in termenul emis de agentie, mi s-a spus ca rezervarea mea a fost anulata pe motiv ca nu am platit la timp, un agent de vanzari spunandu-mi ca “ati fost contactat insa nu ati raspuns la telefon”. L-am intrebat politicos de ce nu m-a anuntat prin email ca rezervarea mi-a fost anulata iar raspunsul a fost “eu nici nu ar trebui sa stau de vorba cu dvs. Daca vreti sa beneficiati inapoi de rezervare trebuie sa mai platiti inca 350 euro pe langa suma pe care ati achitat-o deja, altfel zborul dvs este anulat”. Evident ca in fata unei astfel de atitudini, i-am spus respectivului sa-mi returneze banii. Au stiut ca Teodora a fost operata la inima (ii anuntasem telefonic) si probabil si-au spus “omul vrea oricum sa se intoarca in tara doar n-o sa stea cu copilul operat pe drumuri asa ca hai sa mai stoarcem ceva bani de la el ...” lucru care nu le-a iesit. Ma intreb cum ar fi fost sa fi plecat fara sa sun la agentie si sa-i intreb de rezervare, un drum de 3 ore din Traun pana in Viena, cu bagaje si copil operat la inima, sa fi ajuns in fata ghiseului la check-in si sa mi se spuna ca am venit degeaba pentru ca nu mai am rezervare !? No comment ... Chiar daca am card de fidelitate la aceasta agentie “GO TRAVEL”, de acum inainte am ales sa nu mai rezervam niciodata prin ei.
Am apelat la niste prieteni din tara pentru a ne face ei rezervare si s-o si achite direct pentru a nu mai avea probleme. Ne-au gasit bilete tot pentru data de 13 martie insa la o alta companie de zbor. (Austrian Airlines). Odata ajunsi la aeroport, aici alta piedica. Biletele erau ok de data asta, insa nu aveam permisiune de zbor pentru....Teodora, din partea medicului companiei austriece. “A fost operata la inima si are nevoie de permisiunea medicului ca sa zboare”. Vom trimite analizele prin fax la medicul nostru din Insbruck si in momentul in care ne va raspunde va vom comunica daca aveti acceptul companiei sa zburati sau...nu. Incepusem sa cred ca...nu vrea Domnul sa plecam din Austria. Dupa jumatate de ora am primit raspunsul si totodata permisiunea de zbor pentru Teodora. Atitudinea angajatilor companiei Austrian airlines a fost una deosebita. Ne-au ajutat la bagaje, am fost primii care am urcat in avion (inainte cu 10 min. de imbarcarea pasagerilor). In prezent Teo are eliberat din partea spitalului AKH un pasaport pentru inima. La orice zbor trebuie sa prezentam pe langa pasaportul propriu zis si acest “Herzpass” (pasaport al inimii).
Odata ajunsi acasa ne-am reluat activitatile bucurosi ca Teo este mult mai activa si mai vesela. In cateva zile vom merge la un cardiolog de aici pentru a o lua pe Teo in evidenta si a-i urmari evolutia cardiaca. Medicul principal insa, va ramane dr. Gerald Tulzer la care, cu ajutorul Domnului, vom merge dupa cateva luni la un nou control. Speram, cu ajutorul Domnului, ca intr-o luna doua, Teo sa reinceapa fizioterapia.